lördag 11 december 2010

Hej hopp!
Idag ska jag ta itu med något som jag tänkt på länge.
Jag ska skriva nya avtal till mina hästägare.
Under åren som gått har det hänt mycket med stallet och det är inte tillräckligt uppdaterat längre.
Det känns alltid som en trygghet för både mig och häst ägare att vi har en rak kommunikation med varann, och att vissa delar är bra om de står på pränt. Som skötsel, foder, rutiner. Så vi båda parter vet hur grundprincipen ser ut.
Det finns inget värre än oklarheter och missförstånd.
Vad ingår i min stall hyra och vilka tjänster kan man köpa till.
Jag o andra sidan vet vad jag ska göra varje dag, vad jag ska ha hemma som ingår mm.
Hästar blir äldre, hästar blir sjuka, nya hästar samma ägare, hästar som med tiden får olika behov av någon anledning. Då är det skönt att stå på ett kontrakt. Och ett av de viktigaste som finns är att alla som bor under samma tak och köper samma tjänster av oss, får samma service. Alla ska veta att alla är lika mycket värda.
kram så länge!
PS hoppas att jag känner mig lite kryare senare i dag, mina hästar vill bli ridna och jag vill ju rida. DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons