lördag 30 oktober 2010

Hej hopp!
Inte nog med att jag färgade håret i förrgår och ser ut som en ner brunnen vulkan i huvudet( men det känns som islänningarna gillar mig lite mer). Så har jag varit lite förkyld i veckan, men nu har både feber och hosta infunnit sig.
Hur kul är det när sitt främsta instrument är rösten.
En Instruktör som inte kan förmedla sig är inget att ha...
Så i dag fick jag ställa in en kurs, jätte tråkigt.
Hoppas på att bli friskare snabbt, för då åker nya ljusa slingor i igen... Kram och snörvel på er!

2 kommentarer:

  1. Jag tror bestämt att jag sett den färgen förut. I alla fall var det åt det eldfängda hållet. Men jag tycker du är fin i alla färger.
    Hälsningar Maria och Grábrá

    SvaraRadera
  2. Tack,då har du glömt den lite gulfärgade tonen, och om jag inte miss minner mig så var vi överens om vad man såg ut som i den... Hi hi.
    Kul att höra från dig och kram Lotta

    SvaraRadera

Annons