måndag 11 oktober 2010

Hej hopp!
-4 gr i morse, men dagen blev både solig och varm.
Jag har beställt lite nya hängare, saltstens hållare, soliga dagar gör att man blir inspererad till förnyelse.
Det ligger 13 ton grus i rundvolten som ska skottas ut. Glad i hågen tog jag tag i det förhand med en grep....ibland har man lite förmycket tilltro till sig själv, i morgon blir det traktorn som puttar ut det hela.
Ridit Mosi i paddoken i dag, gick riktigt dåligt, har man ridit ut några dagar är det som allt man har lärt honom försvunnit och man sitter på en tvådelad häst igen.. men men.. jag har reparerat halvhalterna nu, och när jag slutade passet satt hästen ihop igen.
Sen var det Falurs tur, han var springig i benen i dag och lite stel, skritt på volt så han släpper ner mig på bägge sittbenen blev dagens övning, och se på f...n vi klarade det med.
Så till Skogstorps pizzeria för en belönings pizza, New York med färska champinjoner, köttfärs och fefferoni mums.
Plums i badet nu och sen kura framfär halv åtta hos mig!!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons