måndag 10 januari 2011

Hej hopp!
Vill ni ha lite uppdatering om vad som finns att tillgå på vår gård kan man gå in på inlägg, 29 nov.
Finns även boxplatser att hyra.
Helinackordering islandshäst 2200 kr ink moms.
Stor häst från ( 1.50 manken) 2800 kr ink moms. Ring mig om ni är intresserade.
Nu är jul och nyår tillända för denna gång, lika trevligt det är att plocka fram julen är det att plocka undan den. Allt rött byts mot vitt i fönstret och ljuset känns som det är tillbaka, säger en sann vår optimist i januari.
Jag har dragit på en riktigt tråkig förkylning en längre tid vissa dagar är det ok, andra dagar är man nästan liggande. Men förkylningen är nog som julen snart över hoppas jag, Jag har börjat boka in kurser för våren.
En hel helgkurs i ridhus i början av mars är det tänkt. Och vill ni att jag kommer ut till er gård så ring mig, det går att ordna.
Alla hästraser är naturligtvis välkomna att deltaga.
Men jag delar alltid upp islänningar och andra raser på plats. Träningsupplägget för olika hästraser inte är de samma.
Jag rider både islandshäst och stor häst själv.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons