onsdag 25 augusti 2010

Skräprum

Hej hopp!
Varför finns det alltid ett skräprum i vårat hus? Fast dom varierar. När rummet i fråga börjar se för jä...ut så plockar jag undan torkar golv tvättar fönstret och möblerar om, tänker att vad skönt att få det gjort och rummet får aldrig se ut så igen. Och iregel gör det inte det, men vipps så blir nästa rum utsatt för rena ostrukna kläder bombning, för det städade rummet vill jag nu inte ens ställa upp strykbrädan i. Ja ni förstår 3 månader senare börjar jag om som i rummet före och på den vägen är det, nu sitter jag på. det så kallade kontoret, visst det blev städat för ett tag sedan men för att hitta den stationära datorn som förövrigt har r, blev jag tvungen att putta undan lite kartonger med julsaker......
Kram så länge!
Ps mygg, mygg mygg, ops! Fick jag en anledning till att inte gå och rida, eller är det så att jag faktiskt behöver semester. Jag som har jobbat hela sommaren. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons