fredag 13 augusti 2010

Full rulle!


Häst skötsel. Lektioner. Hund utställningar. Rund volt bygge. Upp grävd fram sida på huset. Och hästar som ska ridas. Hur ska man hinna allt? Och sen ha energi att vara en god vän och en bra hustru. I vanliga fall brukar jag tycka att allt detta går bra och att jag har ett bra liv. Men sen några månader tillbaka så har jag en höft som verker hela tiden. Jag och en häst trillade om kull j....la onödingt kan tyckas. Jag är dock optimist och rider lite för att sätta i gång så jag är hel och med liv och lust kan ta i tur med höstens tränings hästar. Och inte att förglömma, fortsätta att träna mina duktiga tjejer och killar. Några nya elever har jag tagit emot som kommer att träna för mig. Kul. Och som alltid hjälper jag olika ekipage sporadiskt. Man behöver inte boka upp sig på fler lektioner om man inte vill för att rida en lektion. Det går jätte bra att ta gång för gång om man så önskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons