söndag 1 augusti 2010

Mosi


I morgon är det måndag, kenneth börjar jobba igen. Och det gör väl jag med, eller jag har jobbat hela tiden med häst och stallskötsel. Men from i morgon är det ridnin och lektioner igen. Kurs för mig här hemma på fredag. Eftersom jag bara tar emot ett begränsat antal unghästar under hösten, kan jag ta mig än ytterligare några elever, träningshästar tar jag regelbundet som vanligt hela året. Om du är intresserad att börja träna för instruktör och jag får äran att bli en del av träningen och hjälpa till att guida dig mot ditt mål, om det är mot tävling, balanserade gångarter eller bara för nöjer skull är alla lika välkomna. Om du kommer till mig tar jag 250 kr ink moms. Annas tillkommer resa. 1250 kr ink moms för 1 veckas träning av häst. Ring mig för mer info. Jag har tillsalu hästar och det finns alltid lediga boxplatser i ett jätte bra full servis stall. Paddok rundvolt. Stora hagar. Hovis och tränare finns i stallet. 9 km från stan. 2200 kr. Ink moms. Stallet är godkännt av länsstyrelsen och drivs som ett företag med människor på gården hela dagen. Trevlig sen sommar lotta 0706288053

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons