onsdag 23 juni 2010

Hej hopp! jag har varit ruskigt dålig på att skriva ett tag, men dagarna räcker inte till. Jag tycker att jag bara vaknar tar ut hästar mockar, åker iväg och har lektioner, matar hundar klipper gräsmattan.
Tar in hästar och rider lite på kvällen. Jag gick omkull för tre veckor sedan med en häst och slog i höften rejält. Visst är jag sen en vecka tillbaka och rider men det gör fortfarande för himla ont, så det blir kortare ridpass.
Tigull är fortfarande tillsalu.
Några har ringt på honom och en inresent som blev överförtjust hade svårt att få hop pengarna, och visst kan man med rätt ägare titta lite på priset, men inte så mycket för han är rätt prissatt.
Det är sällan man hittar en 7 åring med så lätt för alla gångarter och samtidigt så stabil i psyket tillsammans med isabell skäckning och mycket man.
Så hör gärna av er om ni söker en trevlig häst som inte är för het men inte heller så lat att han är tråkig utan som vi i Sverige säger Lagom:
0706288053.
Om ni går in i gamla inlägg finns bilder och ganska mycker skrivet om Tigull,
Nu ut i solen igen, glömde att skriva att jag bara MÅSTE sola en liten stund varje dag. Härliga sommar.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons