tisdag 5 april 2011

Stallmöte!

Hej hopp!
Stallmöte i kväll, det ska bli trevligt att träffa alla som bor hos oss tillsammans över lite macka och kaffe.
Man glömmer så lätt när vardagen pockar på och tiden är knapp varför man en gång valde att köpa en häst.
För mig handlar det om en kärlek till djur, och hästen ger mig en frihetskänsla och att veta att det alltid finns en kompis i stallet som saknar mig när jag inte är där, att det finns en kompis som gillar att arbeta tillsammans med mig.
En kompis som går att prata med allting om.
En skön prick att le åt när upptågen är många i hagen.
Det är då jag vet att mitt val av polare är rätt.
Det var så kul när en tjej ringde till mig i dag och kvittrade i luren, jag är förälskad. Och det är i en häst som hon har provridit i dag.
Det är så inspererande med glada positiva människor!
Nu kom lilla maken hem så nu lite lunch kram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Annons